?

Log in

August 2005   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Posted on 2005.08.23 at 17:23
im really mad at you nick and i really didnt wanna put it up here but i dont kno how to tell you with out pissing you off too............

when in life will i ever find some one to love me..............

Posted on 2005.08.19 at 20:07
Current Mood: sadsad
so ya ive been doing the vaycay thing...........oh its just great!!!
sunburned
jetskiied
kiacked
swam
boated
and more random shiat

love miss *-britt-*

i do trully miss someone tho....if ur not stupid u kno who it is

if i got shot with a gun would you hug me and slowly say good by............

Posted on 2005.08.15 at 22:42
Current Mood: blankblank
so today.............was kool kool i got a new toy............its called nick spear..........lol its a one of a kind......so i guess this entry was to nick?!?!?!

wow.............i think i love you back.....or maybe i love the thought of you

Posted on 2005.08.14 at 23:07
Current Mood: drunkdrunk
so today in a nutshell wow ive alwayse wanted to say that and now i deffentally fell super kool now that i did..............so bob just kidding.........ok so today i feel like i almost died but sir zachary hillmann and sir nick to the flippin spear were there to comfort me wich is always nice to have the two hottest boys on this earth hugging you.....let me tell you it really does take ur mined offa the crazy life that you lead........

so nick:
you look like i need a drink


love miss britt

soo last night i was up to 3 30 in the fuckin morning talking to nick to the flippin spear woot woot i guess............just kidding.............and now im going to go over to kps house............so i really updated my xanga more and it would be...www.xanga.com/bri03tter so y dont you effin go there


Posted on 2005.08.12 at 23:42
Current Mood: sadsad
ahhhhh me again.......do ive decided that im gonna try to work with this damn thing and up date you
so today hung out with erin jake zach nick joe santo and abunca other people that i dont feel like typing so um ya.....it was kool kool......and latley ive been really edgey like i have no clue y ive been i totally bitch to nick and it really sucks like for him....grrrrrrrrr to me so what ever i doubt any one even reads this so i guess im complaining to a fuckin computer???

good for fucking god...............

Posted on 2005.08.12 at 23:39
Current Mood: moodymoody
soo im just starting to mess around with this dame live journal.....and i dont fuckin understand it.......so fuck this
really shitty mood.......i think im on my way to really fucking things up with nick...great

Posted on 2005.07.13 at 09:00
hey hey what is up wow i totally dont even use this thing i just haveit so i can b friends of people who have one...what ever go see my xanga www.xanga.com/bri03tter